bilder från igår..


jag å maitham spela biljard på interpool.. de har en sådan här fin spegel.. ;)

maitham loosa med 6-0!! :D

Glad Linda

alejandra å jag gick på en latinofest på greken...
innan heartbreak!! :D sjukt roligt!
Å SVETTIGT!!!

gick hem å sov.. ENSAM SÅKLART!
Maitham ringde över mig på frukost..
Daniel kom å hämta upp mig å så fika vi och gick på stan med min syster..
Nu ska jag å jenny dra på Carros 25årsfest å hennes mamma firar 50årsfest.. :) 2 i en stor fest alltså!



så här ser jag ut idag tydligen.. :p
är det inge drag på festen vill jag till heartbreak idag IGEN! :p
men vi får se. :D

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: emma/elsa/theo

Faan, vad smal du har blivit min darling!

<3

2010-10-30 @ 18:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0