otroligt!

en gång för länge sedan åkte jag på kryssning med familjen och mitt jobb konsum!
på den båtresan träffade jag en kille som hette Shady..
han kom från egypten.. snackade engelska då..
det var cirka 5år sedan..
vi hade lite telefonkontakt och sen dog det ut iaf..

nu i höstas så träffade jag en ny kompis genom poledancen..
Helene..
hon sa att hon hade en sambo (SVENSK!) men hon funderade på att kasta ut honom..

(tjockisbild från förr)

när vi sågs senast så började vi snacka om egypten..
hon sa att hon älskade att semestra där..
och att hon träffat en del grabbar.. :p

det var då jag kom på den här killen så jag började berätta om honom..

DÅ visade det sig att hon hade träfft en kille i egypten.. som kunde snacka svenska!
Han hette också Shady.. hon tog med ha till sverige och de blev sambos.. hon hade ingen svenska sambo alltså! ;)
hon skickade bild på honom till mig.. för vi var ju tvungna att titta om det var samma kille..och det var det!

han hade tydligen flyttat tillbaka till egypten.. :p
och hon hittade på honom..

HUR STOR ÄR CHANSEN?
och hur stor är chnsen tat vi skulle träff på varann?
och dessutom prata om det? :p

ja, världen är så jävla liten!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0