händelserikt!

ja..
fredagen spenderades med mormor och min favvomoster på valbo.. försöka finna lite bröllopskläder till mormor.. det gick fort som satan.. och snygg blev hon.. ;)
våran kusin ska ju gifta sig i december.. :D
jag råkade hitta ett par krog-stövlar också.. :p hoppsan!

sen mötte vi upp fredrik..
åkte hem till mig!
hämtade mina 5 NYA KLÄNNINGAR jag beställde från asos.com ! ;)
1035kr för 5 klänningar! svinbra!
Alla passade perfekt också! ;)

sen drog vi till sofia och fikade..
sen skjutsa de mig till gymet!
Ahmed hjälpte mig i bänkpressen till exempel! 8D
hur roligt var inte det då tror ni? ;D
körde lite alltmöjligt.. å JA, jag har ont lite överallt nu också..
funderar på att gå å köra lite idag.. eftersom det inte verkar bli nåt med Helene och hennes sötnos till dotter.


den här hade jag på heartbreak i fredags! som för övrigt var helt sjuk!
kom ner på stan.. kom en kille och frågade om jag vill dansa med han till gubben som sitter och slår på trummor.. han fick en sväng om.. sen sa jag att jag skulle snacka med min kompis..
Mohannad.. som ville bjuda på en kopp kaffe på mcdonalds.. å det fick han ju! :D
sen gick jag på heartbreak.. där väntade Oday och jenny..
snackade lite med dem..
sen heja jag på Sofienne.. :p
å så var Himan där!
å Emre kom också! ville hångla upp mig mot väggen.. men det var inte jag sugen på..
så då blev han kinkig!
JAG var tvungen att FLY från heartbreak i fredags!
det kändes som att det var för många för tätt och alla ville ha mig.. haha..;D
nää, men jag kände fan panik.. vart jag än vände mig så var någon där..
så jag drog till interpool med Oday och hans kompisar och spelade biljard en liten stund..
sen skjutsa Maitham hem mig.. :p

den här hade jag igår
hemma hos daniel där jag kollade hockey! brynäs-frölunda 3-4 till daniels frölunda
på latinofesten med alejandra på brynäs..
heartbreak drog vi till också.. ;) för det var bara gammla på latinofesten.. men vi fick en tallrik med ris och kyckling där iaf.. haha
var lite lugnare på heartbreak igår iaf.. jag å alejandra dansa..
superhunken var där.. Emre också!

den här tänkte jag ha på Theos dop den 21nov.. ;)

den här tänkte jag ha på bröllopet kanske ;) den 5december.. :)

den här har jag ingen riktig plan för än! ;) haha..
men det kommer väl tillfällen för den också! :D

aja, puss hej


Kommentarer
Postat av: sofia

Superfina klänningar! Nu blir man ju lite avis...:P

2010-11-07 @ 18:33:53
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilka fina klänningar:)

2010-11-07 @ 18:45:11
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0