födelsedagsveckan har officiellt startat!


haha.. yes, rätt kort för mig! :D
min moster tyckte det passa! :D

dagen:
blev hämtad vid 10 av föräldrarna..
fick min present i bilen!
cash! 8D
sen åkte vi till valbo.. de handla massa saker..
jag handlade bara en bolero faktiskt..
så jag har en klädnad till bröllopet nu om jag vill.. ;)
men jag vet inte om jag ska nöja mig med den eller inte..

sen kom vi till gävle.. kika runt lite där på stan..
sen drog jag å min pappa hem till mig och gjorde tårta!

chokladtårta! jag är rätt nöjd alltså! ;)

Lindas chokladtårta!
botten:
2ägg+2dl socker= vispa
3dl mjöl+1,5tsk vaniljsocker+1tsk bakpulver+1dl olja+1dl mjölk+ 3-4msk kakao= rör ihop med resten
häll i en form och stoppa in i ugnen!

fyllning:
hallonsylt..

topping:
smält marabou mörk choklad uppe på
vaniljvisp på sidorna
hallon

yes.. de var nyss här och fika
mamma,pappa,jenny,moster&bengt!
har diskat nu..
väntar på maitham som ska komma med kyckling och så ska vi kika på film.. :p
Death worrior

igår kikade vi på The collector!
det var så jävla kul.. maithams kompis Ahmed ringde.. och just då blev det så spännande så jag skrek! :p
Ahmed blev rädd och frågade vad som hände! hahaha..
han blev rädd genom telefon! :p
men den filmen var bra tyckte jag! :D

imorgon,ons och tors är det skola 8.30-11.30...
imorgon hoppas jag på att få träffa Ivan! som kommer från västerås!
inte sett han på 2-3 månader!
onsdag funderar jag på att låt maitham bjuda mig på sin present (churchstreet och bio tror jag)
på torsdag är det födelsedagsfika för de som vill komma(?) ;)
Alejandra är inbokad iaf.. :D
på fredag är det myskväll med Maja, Jenny, Kristin och Sofia om alla kommer..
sen på lördag är det fest! :)
söndag sk vara bakisdag enligt maja som sover hos mig hela helgen!

så då vet ni hur min vecka ser ut i stora drag.. men mycket kan ändras och ja, man vet ju aldrig riktigt med mig! ;)

av moster&bengt fick jg en trisslott med 50kr i vinst..
och en resa till dalarna på lördagen den 20nov med tillhörande shopping i kupolen.. (jag önska mig det för jag har aldrig vart där!) ;) det ska bli kul! :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0