wild child!


jag var vild som fan igår! som ett jävla djur rev jag å slet i gräs mä mina bara händer! heeeelt sjukt! hahaha
vi städa i 2 hus först..
sen hade vi ett trägårdsarbete som vi inte hade grejer eller kunskap till.. haha..
men vi slet som djur! sjukt var det! :D
men tanten blev nog nöjd till slut! å jag var såååå smutsig!
dirty girl!

jag är ju en prinsessa!
fast jag är faktiskt inte rädd för lite skit under naglarna!
men det finns ju gränser! haha..
är alldeles öm i händerna idag! haha... i was wild! inga handskar hade vi heller! :p

hela helgen ska jag glida bara!
dags att ta tillbaka titeln! 8)
på måndag blir det sjuuuk lyx! så ni vet.. ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0