kärlek!


en härlig stund mä min kk  fick jag minsann!! <3

ja, idag har det vart en underbar dag! :D
drog ju till gymet..
körde axlar och mage..
var typ klar när Oday kom! Frågade vad han skulle köra!
Oday:Bröst!
Linda:Får jag köra mä dig?
Oday:Ja!!!! :D
å vi bomba på som fan!
körde jävligt hårt faktiskt! :D han hjälpte mig när det blev för tungt!
ååå.. det var så kul! 4 bröstövningar.. sittande dips i maskin.. 3 bicepsövningar å sen en magövning körde vi ihop!!! sååååå jävla kuuuuuul!!!!

jag blev fan lycklig.. å så skoja vi mä 2 andra som var där!
känns som vi börjar bli en familj på gymet nu! sååå jävla MYS!!! :D
Jag älskar gymet! Jag älskar folket! Jag älskar vikterna! :D

ja, fick springa till bussen.. haha.. ;)
kom hem mä Emma.. hämta Elsa på dagis.. MIN HABIBI!!! <3
så lekte jag lite mä henne.. å myste..
sen gjorde jag sockarkakssmet till Emma!
sen skicka jag sms till kk å fråga om hon ville gå en promis mä mig!
SVARET VAR JAAA!!!! <3
så vi gick en promis.. vi snacka så mycket att jag inte ens tänkte på att vi gick.. å jag snacka så jag blev anfådd!


åååååååhhhh UNDERBAR DAG!
jag är en lycklig tjej!
Dock jääääääääävligt förvirrad över mitt kärleksliv!

AJA, PUSS HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0