EFTERLYSNING!!!


är det nån som vet om min kk fortfarande lever?

å min älskade ina då? fortfarande vid liv?

min kära kusin har jag inte heller sett på länge!

min lilla maja har jag inte sett på ett tag! en hel vecka imorgon!

josef, min exgranne, har jag inte sett sen jag flytta!
hörde han hade skaffat brud.. :p

min älskade syrra har jag inte sett sen i söndags.. men jag vet iaf att hon lever..
ska träffa henne på lördag iaf! <3

min älskade frida såg jag ju senast igår..
imorgon ska vi på grillfest å sen heartbreak tror jag.. ;)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Hencce

Sötnöt vart har du själv tagit vägen, har inte sett dig online sen Dackefejden

2010-05-06 @ 22:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0