duktig tjej!


20700steg har jag gått idag!
DUKTIG TJEJ!!! :D

när vi ändå snackar träning kan vi ju kika på hur det går för mig?
vad jag har för rekord!
benspark: 2*5på65kg   *min favvoövning
bänkpress: kör mestadels i smithmaskinen.. rekordet ligger nog på 53*1.. idag körde jag 6*46kg!
pushdowns:rekord igår 2*2på22,5kg!
bicepscurl:ja, undr vad jag kör.. kanske 10kg på varje..
benböj: kör också tungt i smithmaskinen klarade 4*86kg i fredags
löpning:19 min i sträck utan att stanna senast jag sprang! det är lycka! jag som inte orkade springa en min förr! :D
crosstrainer:börjar bli sjukt stark i den nu.. blev helt förvånad i min comeback!
kör kanske 14 eller 15 som vanligt nu.. var ju uppe i 24! :p
å bodybuilder-Ahmed ligger på 6-8.. ;) den ni!
latsdrag:körde på 8*60kg idag med hjälp från Oday då!
stående hantelrodd:klarade kanske 4*22kg senast..


kommer inte på nå mer just nu.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0