cruuuuuisin.. ;)


looken för idag..
inte så jävla nöjd.. men det får väl duga då!

kan ju låtsas va nöjd iaf.. ;)

är vi lika jag å min spegeltvilling? ;)

*thihi*

igår va en skiiitbra dag..
massa mys!
träning igår:
axlar 15min
crosstrainer 30 min
dans på krogen!

träning idag:
mage 20min
crosstrainer 15 min
cykel 15 min

***********************'
idag har jag vart på gymet..
vakna kl 12! haha. .:D

ska iväg å käka mä maitham nu..
sen drar jag å jenny på cruising i sandviken!
vi lär ta bussen! PINSAMT!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: B. .

you look great ;)honey bee

2010-05-30 @ 04:29:07
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Det duger absolut ;D

2010-05-30 @ 13:06:21
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0