beeeeen


beaten herooooo!
mitt humör bara sjönk som en sten i vattnet!
shit vad låg jag blev!

körde ben i iaf..
SJUUUKT HÅRT..
Ode, jag å Maitham hade bensparkstävling.. Ode vann.. :p
jag lyckades göra 4-5st på 65kg 2 ggr!! :D
å 80kg´s rörde sig nån millimeter när jag prova på den.-. haha.. ;)
Ode gjorde 8st ungefär.. å Maitham gjorde 5..

gjorde typ 5 st på 86kg i benböj i smithmaskinen..
är väl lite utav ett rekord.. men jag gick inte ända ner.. haha.. ;)
sen fick jag till den övningen jag försökte mä förra gången utan att det blev bra.. :p
men idag fick jag till det! wiihoo!
körde crosstrainer 15 min på slutet.. låg på mellan 12 och 24 i styrka! haha
det var tuuuuungt!

men är jag frisk än?? det är frågan!
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0