yammie!


åååhh.. Tashi och Omar och John(?) fixade mat till mig å frida!
tashi hade gjort typ som dumplings..
vegitariska.. som var goda om man doppade dem i ketchup.. haha.. väldigt exotiskt mä ketchup.. men de var goda.. :D
Omar hade fixat kyckling fylld mä champinjoner å ost.. :) det var gott som fan!
å John hade fixat massa sallad.. :D

ja, å så gav Tashi faktiskt mig glass också! :p

**********

träningen:
ben! rätt hårt, men ändå inte 100%.. typ 90% bara..
å seg var jag lite.. haha.. men 45min stod jag ut på crosstrainern

gått över 10000 steg hela veckan!
duktig tjej! :D

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

Du e skitredig!! 45 min e bra!! Krams

2010-03-12 @ 12:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0