ooo yeah


min onyttiga onda Linda har inte så mycket att säga till om just nu..
hon sköter sig.. :)
längtar visserligen till nästa ätardag.. men hon är snäll! :)


are doing it the afroway tonight! ;)

fan vad roligt mä afropowerdance alltså! :D


fan vad glad jag är att jag har mina vänner..

Fikade mä daniel å Frida idag..
fick verkligen prata av mig!
sköööööööööööööööööööööööööööööööööööööönt!

blev inge fredde idag..
Daniel ville följa mä till ikea!
men tror ni de hade fått hem mitt bord??
öööhh nej!
på onsdag preliminärt!
drygt alltså.
men jaja.. det kommer väl.


just nu ser det ut som skit här igen! de var ju här å fixa köket idag!
å imorgon ska de ta mina lådor!
så alla köksgrejer står i vardagsrummet!
"drygt bara!"
(zone´s klassiska citat)

nää, afro stod det på schemat.. så bäst å dra då!

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0