mitt senaste liv i bilder!


på min pappas födelesdagskalas! :D


något senare med syrran i perras cadillac på väg mot jäderfors!


så här svettig om man KÖPER DIABLO FRÅN THE ZONE SHOP Å KÖR JÄRNET PÅ GYMET!
längtar dit.. är sjuk nu
inte vart dit på 1,5 vecka!


min jobbarlook på bröllopsdagen! :p


en glad och lycklig LINDA i vintjärns solsken!
rockin all night!


jag fick en kärleksgåva idag! <3
min honey gav mig present från grekland..
tack så mycket min älskade kk!!


en däckad jenny?? - öhh, ja tack! :D


Himan å jag brukar umgås på mina luncher..
oftast sittandes i solen vid fnasket i plasket! ;)


min midsommarlook.. ;) + konstig min. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0