mera..


jag å maitham grillade i bönan!
jag låg å vila? :)


man kan undra vad det är som inte klickar!? :|

mina jobbarskor!
kostde 650kr, fick dem för 200kr.. sweeeet..  ;D

min favvokusin å hennes kärlek Calle.. på midsommarafton!

tvillingarna! :) på midsommarafton

SUG MAMMA, SUG! ;)
ullis röker cigarr på min pappas fördelsedagsparty!

jenny å josefin i vintjärn!

christoffer å jenny.. å lite raggare i vintjärn

min mamma å jag var i ockelbo på midsommarafton en sväng..
min pappa följde inte med för han trodde det skulle va packat mä folk! haha..
därav kortet! ;)

jenny innan det spårade ur! ;) i vintjärn

min älskade lilla elsa.. vi väntar på LILLEBROR!
han borde ha kommit igår.. men han ville tydligen inte

min kusin fredrik å jag på midsommarafton.. ;)
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0