cruuuuusin!


rolig lock jag fick till idag då! ;D
å ja linda, du har sååå fina naglar så.. :D

får ont i nacken av bh:n så onödigt att ha den på hemma då kan man ju tycka! :p

haha.. queeen of fucking everything right?! ;)

gårdagen var väl lite konstig!
jag å maja var taggad som fan! ;)
men vi fick mä oss 3 sura grabbar.. så det vart fan avslaget!
vi fick dansa lite iaf!

träning igår:
armar ca 40min
cykel 10min
crosstrainer 15 min
band 10min
crosstrainer 5 min
igår kunde jag verkligen köra fullt ut på konditionen.. VILKEN JÄVLA LYCKA! :D
så jävla skööönt! :D

idag har jag å maja tagit promis.. legat i boloungern.. å sen spelat minigolf.. jag fick 52 slag.. Maja 61..
då vet jag vad jag har att slå i sommar.. ;)
40 kanske?
fick ju åtminstone 7 på en.. KASST!

nu ska jag snart iväg på cruisin.. :D
i hofors! KUL!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0