va?


haha.. hungrig tjej... ;)
som alltid!

mysig dag igår..
jobba ju.. sen gick jag runt å virra på stan.. men det var inge kul..
skulle dra hem.. men då satt Johanna å zone ute.. så jag gick till dem..
vi satt på deras "uteservering!" utanför affärn å käka kyckling å ost! hur gott som helst! :D

sen gick jag ner till stan igen..astråkigt..tills jag träffa på alejandra! lite fel datum på kortet.. haha.. men ändå.. ;)

å hennes ex var med henne också!

sen träffa jag omar å sofiani..
sen hooka jag upp mä maitham, ahmed å sadel (?!)
spelade biljard med maitham.. 2-1 till mig! :D

aa.. det var gårdagen det!

idag blir det jobb+gym+frida! :D
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0