som i ett fängelse!


det känns som om jag lever som i ett fängelse ibland..
jag vill ut! men jag kan inte komma loss!
men vem är det jag vill till?
å vem rymmer jag ifrån?
jag kanske gjorde fel förut.. Men jag förlåter mig själv!
det gör ingenting LINDA! det är okej!

du är här, du är där å du är fan överallt!
mä ditt fåniga flin!
å du då din jävel! hur kunde du göra så?

å ja, dig, vad ska jag säga om dig? ny, och ändå säger du sådär?
jag blev skrämd! men ändå lockad på något sätt!
och du, som sitter och väntar på mig varje dag! lite dålig tid bara, men jag vet att du sitter där för min skull!
och han, vad gjorde vi egentligen? jag kommer inte ihåg, det är svart!

såra mig på det där sättet? din jävel, jag trodde aldrig det om dig! det krossade mitt hjärta! den ända jag litade på! och du svek mig! AJ!

vem står bakom nästa hörn?
å du då? hur kan du göra så mot din fru? och du, gör du också så nu?
vad fan vaktar du hunden åt henne för? men å andra sidan så gör det kanske att du är mindre ensam å inte behöver mig lika mycket!
vad kul att prata med dig! men jag hoppas inte du också börjar med de där dumheterna! jag har så det räcker och blir över!

jag är ledsen att jag gjorde så mot dig, men jag är svag.. Jag har mina svagheter... en av dem är att säga NEJ!
fast att jag ibland inte vill! jag kanske tänker på mitt ego mer än det andra..
jag är hemskt ledsen.. jag vill ha det ogjort! men det går inte! JAG GJORDE FEL!

och du, min solstråle! vi gör varandra glad! hur ska det gå?
det är många hinder för att det ska funka för dig och mig! är det verkligen värt det?
vad är egentligen utseende?
hur sexigt är det egentligen med muskler?
är det möjligt att älska någon online? går det att älska den även in real?
kommer någon att göra det?
vad händer?

jag önskar jag visste! jag önskar jag visste allt! Bruden utan tålamod!
jag hoppas du gör rätt val! men det vet du inte förrän efteråt! vem ska stå bakom dig?
och vem ska stå bredvid dig när du är klädd i vitt?
vem ska slåss för ditt hjärta på riktigt? å vem vill bara ligga?
vem älskar mig djupt? och vilken tycker bara att jag är trevlig och social?

har jag mött min drömprins än utan att veta om det?
är det skönt att skriva av sig?
ska du sova nu?
har du tömt din hjärna?
Kommer han vara där imorgon?
hur ska du göra?
vem vill du ha?

vem ska dig hänga mä på sommarkväll?
hur flörtig kan du vara?
vem ska du ha sex med nästa gång?
är det djuriskt eller fullt av känslor?
kärlek eller bara ren njutning?

båda är ju bra på sina sätt!

kan du inte bara försvinna ur mitt liv och jag slipper se något som har med dig att göra?
SNÄLLA!
jag förstår inte att mitt hjärta påverkas av dig fortfarande!
fast jag inte sett dig på länge!

jag undrar vart mina tjejkompisar är! det är sånt här man inte kan snacka med grabbar..
om det inte är Daniel då!
men det är det ju sällan!
inge cash på mobilen heller!

aja, what ever!
aj, puss hej

Kommentarer
Postat av: emma/elsa

Du vet var jag finns stumpan! <3

2010-07-14 @ 12:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0