jag


här sitter jag

glad tjej.. ;)

********************

hade en rolig kväll i lördags.. :D
så här såg jag ut när jag hade cykla hem i regnet.. ;) haha.. dock mä kläder..

jag är absolut inte van att folk säger att jag är snygg och ser bra ut!
det är faktiskt sant.. :D jag blir lika förvånad varje gång!
ivan som jag spela biljard med sa det..
Träffa på sarre (en polare från förr) ni skulle ha sett hans blick.. han tittade på mig med sådan blick!
som en pojke på julafton.. helt sjukt..
Himan sa att jag var fin..
2 okända svenska grabbar på krogen sa det.. :D
sen kommer det roligaste.. en svensk kille från gymet kom fram till mig.. vi har aldrig snackat med varann..
L- a.. vi tränar på samma gym
Killen- JAG GILLAR DIG!
L- haha.. va?
killen- jag gillar dig..
L- varför då om jag får fråga? :D
kille- jag gillar dig.. det räcker så..

sen gick han.. haha.. :D

ni anar inte hur lycklig å glad jag blir.. av att höra sånt.. som om jag gjort något rätt för en gångs skull..
fan, börjar nästan gråta.. å ju mer folk säger till mig, desto mer börjar jag stråla.. så jag antar att det går hand i hand..
if you feel good, you look goood!

tack för alla kommentarer! ni gör mitt hårda jobb på gymet värt allt slit! :D
men det är inte för er jag gör det, utan för mig själv! :D
Era ord är en bonus! min guldkant på tillvaron! ;D

gårdagens träning:
skulle köra bröst.. men min coach ringde å sa att vi ska köra det idag.. så det blev ben!
är ju tvungen att ta det försiktigt.. 40min ben.. ganska lätt.. men inte kört på länge heller.. så det känns.. :p
15min crosstrainer också

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

den sista bilden var skitsnygg!

2010-07-26 @ 13:00:03
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0