dagens..


dagens look.. :)

KNIGHT AND DAY- bion igår..
en film precis i min smak! jag tyckte den var skitbra! :D
ja, precis i min smak alltså!
käka sallad på Java före.. det var gott! :)
hade aldrig provat det förr! både maitham å jag var låg innan maten (LÄS HÖLL PÅ Å DÖÖÖÖÖ!!!)
men vi överlevde.. :)


dagens frukost!
2 äggvitor, en banan, bigaråer, vaniljkesella (men det är ju socker i den LINDA, hur tänkte du nu?) :p


dagens skor! LOVE LOVE LOVE mina nya PUMA!
är de inte sjukt snygga å sjukt mycket Linda? :)
haha.. :D
har bara använt dem 2 ggr.. å då trippar jag fram.. så de inte blir smutsiga.. ;) haha.. :p

sommarkväll ikväll..
vem ska man hänga mä då? :)
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

du har väldigt vackra drag

2010-07-21 @ 11:02:05
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0