yesterday!


mina nya gymbrallor! :D från igår före gymet!
love love love!

efter gymet träffa jag en polare..

sen träffade jag min bästaste killkompis.. :D
Daniel!

vi spelade biljard å kikade på första perioden av brynäs-modo..
en riktig grabbkväll! härligt! :D
å jag skrattar alltid så jävla mycket när jag är mä daniel..

å jag älskar att skratta! :D
jag var faktiskt överlägsen.. :p
men jag var bra på å sätta alla bollar.. så daniel vann mä 3-2 ändå likförbannat! haha
jag satte svarta 2 ggr.. :p


sen gick vi till mingel å bar å käka! :D
Carro jobbade å det var bra!

jag fick ge 45kr för det här! lätt värt det! :D
************

idag har jag vart upp till Ina en sväng..
lär väl gå å köpa mjölk nu.. å avocado kanske.. :p

vad händer ikväll?

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0