promis!

sådär ja, då har jag å Josef gått en promenad..
det var fan sköönt idag!
men vi kunna inte gå så fort.. min andning är ju inte riktigt 100%.. eller jag kan ju andas.. men ansträngande å andas när man är förkyld ju..
eller ja, fatta vad jag menar då! :p


ja.. :)

idag ska jag åka till gävle å dryga lite.. :D
Träffa Mr M.. ;)

hälsa på zone..
göra klart mä zimmermans så jag vet hur v 9 blir.. :)

linda är rätt glad idag.. bra! ;)

nå mer då? csn hinner jag nog inte fixa mä.. men borde de väl klara själv? :p
ska kika om jag fått nå post sen..

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

har ett liknande leopard-linne :)



måste säga det igen: du är så himla söt!

2010-01-18 @ 20:53:39
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0