ny diet


alltså..
Mr M vill att jag ska lägga om lite så det händer något i resultatlistan..


han menar att jag ska:

* käka 2 äggvitor å sallad till frukost
* kyckling eller biff till lunch å middag
* avocado eller liknande i mellan målen
* citron i vatten å på salladen..
* inget stekt.. bara kokt..
* mjölk till kvällsdrink å kanske sallad eller frukt..

köra mer cardio än styrka..
omrking 1,5-2 tim på gymet! vilket jag inte har nå problem mä.. men styrkan är ju roligast!


jag kommer va sjukt hungrig om det blir så här! haha..

men kan ju prova iaf..
har ju inget att förlora på det.. :p

mä start imorgon!
ska njuta av min kesella! sista på ett tag då tydligen.. ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0