LOVE!

fan alltså..
jag vet varken ut eller in just nu..

men alltså, varför vill jag riskera å bli sårad då för?
skit i det bara!
go with the flow!

du är väl bra som singel?
men jag vet att någon har väckt ett begär i dig som är lite svårt att strunta i!
men är det ens kärlek då om du tänker efter?
är det inte bara närhet du vill ha? eller musklerna du vill klämma på?

fan, jag vill ha nån som kan ge mig lite trygghet kanske..
men det är dumt att lita på folk i första taget.. för det kan sluta illa!
det vet du ju själv!

orka va ledsen över någon då!

Du är ju en självständig tjej..
du klarar dig själv!
i värsta fall har du ju din rosa bästis! :p
men äkta vara står du ju inte heller utan om du inte absolut vill vara utan det! haha..

undra hur många det är som lever som jag gör?!
men på något twistat sätt känns det inte som jag gör något konstigt..
men jag är väl van med det här livet! å varför inte njuta av varje dag man är singel istället för å sitta å muttra som jag gör nu? ;)

haha..
ja, fy fan.. kommer jag nånsin bli nå klokare? det är fan frågan!

Mmmmmmm... jag skulle kunna äta upp M..
men det är fan bäst jag låter bli!

LÅT BLI LINDA! du är ju på diet!!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0