inte som jag hade planerat!

bara för att jag hade ett sånt sjuuukt bra schema å gå efter idag så blev ju nästan inget som jag tänkte!

käka kycklingen till frukost å grejer.. maten blev helt annorlunda
tvätten blev ju bara nerkastad.. inge lugnt å harmoniskt där inte!

mp3:n glömde jag hemma!

svängde in till Zone på vägen.. där träffade jag Theres, min klasskompis, för hon är tydligen kompis mä zone´s brud Johanna.. :)
det var lite oväntat.. :D

så gick vi till skolan..
idag handlade det om - turist - vem är det?

fick 2 läxor.. ska dit på tisdag nästa gång! :)

min lilla honey ställde in våran dejt.. :/ skulle dra till Åmot..
å Maja, dissa också mig för hon skulle på hockey!
å dumma Linda drog till gymet ändå hon, fast alla tecken menade att hon skulle dra hem å vila!
för hon är nämligen sjuk!
det förklarar varför jag har vart så trött!
körde kanske 20 min rygg på gymet!
fan ta mig!
men jaja, det gick ju bra å jag överlevde! men kan ju inte säga att jag är SJUKT nöjd mä det! ;) haha..
men det var bra för å va just nu..

kom hem för en timme sen!
ska över till Josef å kika film snart.. :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0