idag!

jaha.. jag är i skolan nu..
åkte hit en timme tidigare än vi hade bestämt, min grupp å jag.. så jag kunna fixa klart allt som jag skulle göra.. :p

så nu kan jag chilla lite innan de andra kommer..

fan, jag har blivit så off på sistone..
jag vet varför..
men jag orkar fan inte mä alla samtidigt.. känns som jag har blivit mättad på något sätt..
alla som bara trökar.. (å NEJ, jag menar inte mina vänner nu!)

jag tror jag vet vad jag vill ha..
jag är så sjukt nervös..
jag vet inte om jag törs kasta mig ut!
eller på ett sätt har jag nog redan gjort det!
men inte helt.. jag håller mig nog i ett snöre från kanten..

kommer nog göra lite ont om jag ramlar.. men jag kommer nog inte slå ihjäl mig..
för hon har ju backup så klart.. det är skönt att veta det! men fan, jag borde ju våga!
men jag vet inte hur det kommer gå!

men är det nån som vet det i förväg?

Men vad är det att INTE GILLA liksom? haha..
bruden mä bra självförtroende har talat? ;)

ååååhhh.. jag vill så sjukt mycket!

*****
åker nog hem 16.10 tror jag..
vet inte vad som händer ikväll..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0