hinner man?

ja ni.. händer så mycket hela tiden att det inte känns som om jag hinner leva..
men det kanske är det jag gör? ;)

men är det inte sjukt? :p
när man är stressad å behöver kunna koppla av å ta bad å ligga på spikmatta å grejer så hinner man aldrig..
det är mest när man är uttråkad å inte gör något man kan slappna av! då man inte behöver det lika mycket..

ni kanske undrar vad jag gör uppe nu!?
jag va faktitskt upp 5.10 bara för å kika lägenheter..
men i onödan just nu.. :s

ska kika lite senare också..

igår hängde jag mä Emil å Josef.. drog till sandviken å hyrde film.. å handla mat.. :)
jag har börjat käka lite frukt just nu..

fan vad trött man kan vara då!

LA Gigolo kikade vi på med Ashton Kutcher.. jag gillade hans hängselstil alltså.. :)

kikade scooby doooo mä emil först också..
hann upp till ina en sväng emellan också.. :p

nää, idag blir det skolan å sen tvätta å sen john lindberg på cc-puben.. :)

hungrig nu..

tack Martin.. :D idag vilar jag.. ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0