gym!!!!!!!!

idag är en dag jag har sett fram emot i ca 2 v!
den dagen då jag skulle få komma tillbaka till gymet igen!


ska köra i mina nya träningskläder idag.. :) (inte dom här!)
ska bli sjuuuukt roligt..
vet inte riktig vad jag ska köra än..

bröst+triceps å cardio?
eller bara cardio? men styrkan är ju roooooligast!

************
sitter å väntar på att josef ska vakna nu så vi kan gå promenad.. :p
men jag tror fan tiden går ut kl 12..
för annars blir det nog försent att dra till gymet.. lite så känns det..

********

vi kikade på crank-filmerna igår.. både 1&2.. :)
sen kika vi lite mma-fighter.. fick man se lite muskler å.. :D

tove&david var där under första filmen.. haha.. å de drack..
fattar inte hur man kan dricka flera dagar i rad... usch..
********

käka nyss frukost..
före promisen iofs,.. men jag vet inte när han vaknar.. :p

*******
ja, då sov man i sin stora säng alldeles själv för första gången på ett bra tag!
ganska skönt ändå.. inte höra några ljud från övriga familjemedlemmar.. :p
för här har jag ju inga.. :p

*****

jag vill flytta till gävle..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0