full!

shit vad jag är full nu! hahhaha..
sällan alltså..!! hahahaha
vad ska jag göra?
gå å sova eller? nej nej, kan jag ju inte!!!! :p

ojoj hahaha opppsss.. :p
IGEN!!! haha.. :p

usch Linda..
jag vet att du längta til lgymet ikväll..
å jag vet att du snacka träning mä din kusin hela tiden..
om du hur du skulle köra intervaller eller inte..

jag vet att du egentligen inte ville va full.. men fan.. det är skönt ibland-!!!
haha.. kul Linda.. skööön fylla!! haha.. :D

du ska va full vid midsommar nästa gång!!!
det får dröja ett halvår Linda!! haha.. ;)

jag älskar dig sjuuuukt mycket.. finns ingen som älskar dig så mycket som dig själv!!!

drunkie drunke..

ååååååhhhhh... jag vill mysa..
lite jobbigt att va singel ibland alltså... :/
men vad fan, man kan inte ta vem som helst!
ikväll fanns ju ingen att välja på iaf!!!!
men det hade jag inte räkna mä heller!!!

fy faaaaan vad full jag är nuuuuuuuuuuuu!!!!
hahahahhahahahaha!!! :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0