back from the gym!

jaha.. lagom när jag gick till bussen så hade josef vakna..
men då hade ju tiden gått ut.. å jag bytte partner till Maja istället som ville gymma mä mig.. :)

superduperhunken va på gymet idag.. *thihi*
så Linda tog ju ut sig något.. ;) haha..
bröna bara skaka när jag var klar! :D haha..
det blev alltså bröst+triceps å 20 min crosstrainer!

jag är nöjd som fan!
va lite otaggad i styrkan, men fick upp energin jävligt i crosstrainern..
jag fick en sån där kick!
de kan komma när man kör jävligt hårt, man tänker lite dirty tankar (i need a hero, somewhere in my wildest fantasy!) å då blir man så jävla toooklyckligt glad!
känns som om man inte skulle kunna göra något som är bättre i den stunden!
Man får en kärlek till sig själv! :D

******
ja, maja var snäll å vänta mä mig på min buss som var 20 min försen!
det betyder att jag missa bussen till fosbacka!
å det betyder att jag fick gå runt å dryga i en timme i valbo köpcentrum! jäääätteroligt! verkligen..
å jag var inte alls som en isklump!! jävlar vad jag älskar att bo i forsbacka ibland.. :p

haha..
men jag hann ju handla lite då
*vitkål
*6burkar kesella
*2mexicana-salsa bön go greeen-grejer
*grönt te
*en purjolök


träffa på emma, nova å johan också.. :)
så ja, det dög väl å hänga i valbo då..
men inte roligt att åka från gävle å komma hem 1tim å 50 min senare.. när det med bil tar höst 15 min..
********
fick ta ett bad när jag kom hem..
å käka blomkålsstuvning å köttfärs där i.. haha.. :p

nu funderar jag på om jag ska mingla lite i huset jag bor i..
upp till Ina en sväng.. å kanske josef.. men han skulle ha folk där så jag vet inte om jag törs gå dit.. :p
haha.. :)
är inte så sugen på att gå utanför dörren iaf.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0