the story...

i got a story for you..
of my life today!

i went to my friend zone..
he got a new concept on his shop..
cheaper webshop.. http://www.zonecapone.com

i saw 3 famous people from the training side of life! ;)

wanja, whos 72 years and can do around 62 push ups.. :O
sooo coool.. ;)

the man in the middle
Deme Làszlò, vann luciapokalen i december.. ;)
jag vet vart han jobbar.. :p

********
sen skulle jag gå å kika efter mysbyxor.. för jag behöver nya sånna..
hål i mina gammla å så kan vi ju inte ha det! ELLERHUR?!
 
men så råkade jag få syn på något på hm

149kr ..
å den råka följa mä in på gymet å sen hem! :P


å så här ser syndaren ut! :p
ser lite trött ut..
ska nog sova middag!
var uppe 6.40 idag ju.. :p

mår lite konstigt..
hoppas inte jag blir sjuk nu!

rygg20-30 min.. försökte mig på 50kg i latsdrag.. blev väl ett halvdåligt rep.. :p
men jag gjorde det.. haha.. ;)
10 min på bandet..

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bröst

2010-02-19 @ 20:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0