rekord!!!

jag vägde 74,1kg idag.. :p

det betyder 32,9kg har jag looosat..

å det sjuka är att jag inte är nöjd..
besviken över att det inte var mer!

vilken jävla idiot jag är!

ett rekord är bra oavsett hur mycket det är!

fuck you Linda, du är bra!
du har aldrig vägt mindre än du gör nu..

FATTA!!!

du lyckas ju!!

jag blir så jävla trött på dig..

men jag vet varför.. du känner press från Mr M..
FEL FEL FEL!
skit i han.. :p
han ger dig bara bränsle... men gör inget för hans skull..

BARA FÖR DIN EGEN!! :)
låt han bara bli ett hjälpmedel i processen..

ok..

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

det är ju fantastiskt! GRATTIS

2010-02-13 @ 17:45:30
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0