rastlös!

jag är så sjuuukt j'ävla rastlös just nu..

fan alltså!
men det är väl för att man vet att det är mycket jobb innan allt är klart!
å man ser liksom inte ljuset i tunneln.. :s

å det snöar som ett jävla as!

fan.. inte för att jag inte gillar snö.. men när ska det sluta?

det är konstigt det där.. bara jag som ska höra av mig helt plötsligt?
i dont think sooo...
får väl va så då!
orka bry sig!!!

RASTLÖÖÖÖÖÖÖS!!
ska man göra ett litet packningsförsök igen?
BOOOOOOOOOOOOORING!!!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: emma

När kommer du hem till Åmot igen? Måste du flytta klart först?



Vill ha en dejt! :-) Dricka lite choklad och äta lite pop corn!



Kram

2010-02-09 @ 17:41:02
Postat av: mipi

måste ju va sportlov innan snön får försvinna =)=)

2010-02-10 @ 15:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0