JA!

nu har jag svarat ja!
på lägenheten jag kikade på igår..
sjukt nervös!
ska någon annan sno den?

det är en bra jävla fråga!

har jag packat idag? nej, jag har inte hunnit faktiskt..
dagen är väl inte slut än? nej, men jag ska till josef å kika film!

det blir helt enkelt imorgon..

är så jävla trött hela tiden!
ligger så lågt i intaget tror jag.. haha.. :p

idag:
byggt snökoja å baka bullar mä josef å emil.. Sjukt roligt!
tjänat lite cash också..
å så va jag på gymet.. :D
60 min crosstrainer!! :D
den irakiske bodybuildermästaren å hans gang var där också.. :)

igår körde jag 32min på bandet innan jag fick ge upp å cykla resterande 28 min..
fick skavsår!

nu filmkväll hos josef.. ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0