brynäs!

jag har ju helt kommit av mig mä brynäs if alltså..
3 matcher den här säsongen!
1 match förra säsongen!
det är ju fan skandal jämfört mä förut! haha..
har ju massa brynäsgrejer som jag inte använder längre..

har nog 5 matchtröjor tror jag.. men de ska nog få hänga i garderoben.. haha.. :p


en brynäsgubbe stickad.. :p
å en lååång hatt!

2 halsdukar.. :p dock bara en på bilden.. den andra är i forsbacka! ;)

6st ljus i svart, gul å röd..
en brynäsmössan.. :p
hade för mig att jag hade en annan, men jag hitta den där.. :p

är det värt en match?

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Raymond

Underbart vackert!



Både käderna och...



Kram

2011-03-07 @ 12:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0