reality

det kommer som sagt ske lite förändringar i mitt liv i och med att jag slutar skolan nästa vecka!
jag är ganska nervös för vad som ska komma..
mest är jag rädd för att jag ska hamna i söka jobb-svackan igen ni vet..
när man känner sig allmänt kass och pank och inga pengar har!

vad ska jag göra? hur ska det bli?
jag får vänta å se.. men den här bruden vet vi ju sen förr ldrig har vart särskilt tålmodig..

det värsta jag kan göra är att trösta mig med fel saker..
MAT till exempel.. = dåligt exempel!
SEX = ska man bara ha med nån man är riktigt attraherad av (dock så brukar jag vara det av ganska många, men håll i hop bena LINDA för FAAAN!)
Närhet skulle jag ge tusen miljoner för just nu..
bara krypa upp i någong famn och känna sig trygg för ett tag..

det är faktiskt ganska påfrestande att alltid vara stark, alltid glad och alltid tänka på andra..
(även om jag är br på att göra saker för mig själv så har jg vart kass på det den senaste tiden! Jag är aldrig själv, jag pratar lltid med någon eller gör något! dags att boka en timme om dagen till att samla energi i min ensamhet! Det känns som om jag behöver det för att fortsätta vara stark!
Jag vill inte hamna i söka jobb-svackan..

nu kan jag vara allmänt rastlös för att jag inte kan gå till gymet och göra av med min energi heller..
det märks sååå sjukt mycket när jag inte har vart där..
särskilt idag när jag gick hem från skolan.. jag höll fan på å adrenalina sönder!!
Det bara kröp i kroppen och jag var helt lost.. helt tom i huvudet, men ändå så var den full av massa saker!

projektarbetet är klart.. jag sökte de 2 jobben jag skulle söka..
och en sak som stör mig är att någon ringde privat nummer till mig när jag hade på ljudlös.. VEM FAN VAR DET?!

helgen kommer att bli sjukt rolig!
är lite orolig för hur det kommer vara att jobba på lördag.. BAKIS? i dont know yet..
Kommer **** vara på heartbreak? Förmodligen..
jag vet inte hur det kommer gå....
särskilt om jag ska dricka..
Klassfest, den sista.. sorgligt på något sätt.. vi har ju ändå hängt med varann ett år..

och den där? kommer han nånsin?
jag kan inte hänga upp mitt liv på att vänta.. jag måste ju göra det jag måste.. så får han anpassa sig om han nu kommer..
det tar sjukt mycket energi att gå och hoppas och vänta och inte röra någon annan..
känns som energi går åt onödiga saker just nu..
FAN, jag har lust att gråta lite just nu..
tycka lite synd om mig själv..
så jag kan rycka upp mig igen och vara stark..

KÄMPA LINDA!
jag vet att du kan.. du måste bra VÅGA tro på dig själv!
Gör du det gör alla andra det också!

närhet..
ledordet som fattas i den lilla melodin..
jag råkade smaka på det..
det var nog fel av mig så här i efterhand!
too late to worry about that!

så vad att göra?
chilla och bara glida med och se vad som händer.. gör allt du kan göra så har du gjort det du måste.
nå mer kan du inte gör än ditt BÄSTA!

Lös mina problem: ge mig ett jobb så slipper jag oroa mig så länge....

aja, puss hej



Kommentarer
Postat av: Nalle

Du får gärna visa mera av din kropp, den ser härlig ut. Kram

2010-12-11 @ 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0