poledance


kan man köra sin första poledance i det här? ;)

hmmm.... ja, inte så tokigt..
de andra är säkert seriös... å så kommer jag i det här.. :p
jaja.. :p what ever..

hmm... sov till 10 idag..
börjar ju 13..
dags att dra på sminket.. ;)
kanske hämta ut biljetterna?

shit, jag är nervös hörrni..

frida å jag skulle ju gå, men nu har den tokan BYTT DAG!

gårdaagens träning:
60 min PÅ BANDET.. sprang väl omkring hälften kanske..
å när jag gick hade jag lutning på mellan 3 och 6%...
JOBBIGT? JA
SVETTIGT? JA!

ja, då kör vi! :D
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

Klart du kan köra poledance idet.. Berätta sen hur de va =)

Kramis

2010-08-03 @ 14:02:02
Postat av: Anonym

fina krop

2010-08-03 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0