JAG HATAR....

Jag hatar att min fot gör ont!

Jag blir störd på att jag inte fått nån semester mellan jobbet och skolan!
Jag hatar att jag inte fått nycklarna av Vicke än!
Jag hatar att jag inte har en ny mobil än och att den gamla inte går att sänka volymen på!

Jag hatar att allt kostar pengar!
Jag blir störd på att kk jämt är i Åmot så vi inte ses så ofta! <3
Jag blir störd på att Maja ska dra till Rimbo.. kommer sakna dig!
Jag hatar att jag inte har tid att åka till Åmot..
Jag hatar att jag bara äter hela tiden!
Jag hatar att jag har shoppat mycket den här veckan!

Jag hatar att sommaren är över och att det är dags för jeanssäsongen igen!
Jag hatar att Mr M sa att jag var grov!
Jag hatar att jag känner mig pluffsig!
Jag hatar att jag inte har fixat en ny hårfärg än!
Jag hatar att man måste fixa med csn!
Jag blir störd på att poledancen är på fasta tider, gymet är bättre så man kan gå när man känner för det!
Jag hatar att den var så dyr att jag måste gå på den!
Jag hatar att jag inte har vart på gymet på 1,5v!
Jag blir störd på Daniel för att han är så seg och kanske inte vill hjälpa mig fixa en ny mobil till kompispris!

Jag blir störd på att jag är så jävla arg hela tiden!
Jag blir störd över att Maitham har putat in mig i ett hörn och att jag inte kan komma därifrån!

Jag blir störd över att jag inte litar på folk!
Jag blir störd över att man inte kan lita 100% på folk!
Jag blir störd över att folk ljuger och säger saker de inte borde!
Jag hatar att vara hungrig!
Jag hatar att min drömprins inte har kommit än!

Jag hatar att en person tror att han kan köpa mig som en jävla hora!
Jag hatar att min lust tar över mitt förstånd ibland!
Jag hatar att jag är så lättflörtad av vissa killar!
Jag hatar att jag inte har så mycket pengar!
Jag hatar att jag inte är glad just nu!
Jag hatar att behöva såra folk! ibland blir det så och det är inte min mening!

FUCK IT!
jag är missnöjd just nu!

Kommentarer
Postat av: Mipi

Men älskade du!!! Där var det mycket agg!!! Visst önskar man att vissa pass vore flyttbara!! haha Meeeen du.. Se till att bli bra i foten så du kan gå å träna sen.. Och duu.. du e inte GROV!!

Kraams

2010-08-18 @ 00:19:36
URL: http://mip33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0