JAG ÄLSKAR....

Jag älskar att jag har många vänner som alltid ställer upp för mig!

Jag älskar att jag alltid hittar min motivation igen!
Jag tycker om någon!
Jag älskar att titta på sex and the city!
Jag älskar att bada med ljus och skum!

Jag älskar sex!
Jag älskar mig själv!
Jag älskar min lägenhet!
Jag älskar att det händer rätt mycket roliga saker i mitt liv!

Jag älskar min syster mest av alla!
Jag älskar att jag tar hand om mig själv!
Jag älskar att träna!
Jag älskar att göra någon glad!
Jag älskar att skratta!

Jag älskar mitt leende!
Jag älskar att må bra!
Jag älskar att känna mig omhändertagen, oavsett om det är jag själv eller någon annan som tar hand om mig!
Jag älskar att lyxa!

Jag älskar att bli bortskämd!
Jag älskar att få saker!
Jag älskar att träffa folk!
Jag älskar att jag vet att jag klarar mig själv!
Jag älskar att jag oftast är glad på riktigt!
Jag älskar att hitta på nya saker!
Jag älskar att göra oväntade saker!
Jag älskar musik!
Jag älskar att bli uppskattad!
Jag älskar att se mig själv igenom andras ögon ibland! man kan verkligen läsa folks tankar genom hur de ser på en...

Jag älskar att jag är stark!
Jag älskar att bry mig om mina vänner!
Jag älskar mina föräldrar!
Jag älskar min mormor!
Jag älskar att njuta!

I LOVE YOU BABY <3

Kommentarer
Postat av: Mipi

Ja men detta va ett bättre inlägg ;)

Puss på dig!!!

2010-08-18 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0