helgen


helgens träning:
fredag
crosstrainer 1timme och 10 min
latinodans på kvällen med Alejandra.. ;D

lördag var det vila!

söndag
tennis med maitham 1timme
crosstrainer 1 timme och 15 min  (är nog rekord för mig också?!)


helgens party:
som sagt, Latinofest med Alejandra i fredags.. det var KUL!!
hon hade med en svensk tjej..
vete fan vad jag ska säga.. :p
Hon - Jag gillar det här stället! heartbreak är ju som en köttmarknad..
inte för å skryta, men man får ju inte dansa i fred där..
Linda- hahahahahahaha! (för hon var inte den vassaste kniven i lådan)
men det var kul!

lördag:
Jobb, sen gick jag å kika på fotboll..
Omar hade skrivit in mig på VIPen.. ;) haha.. så jag fick gå in gratis.. på division3fotboll..
brynäs-dalajärna.. 4-1
Omar är den bästa i laget faktiskt.. men han kan bättre än i lördags tror jag.. :)

sen sov jag en sväng.. innan Maitham bjöd på mat hemma hos sig..
sen drog vi till willys så jag fick handla
sen blev det biljard på interpool.. 3-0 till mig!!! :D
sen mötte vi upp Alejandra å drog till KÖTTMARKNADEN! Heartbreak!!
Maitham kände vakten.. så jag å han FICK KOMMA IN GRATIS!
VIP igen! sjukt mycket folk!

Jag är nog en prinsessa ändå! ;D

det är lyxigt som fan!!

söndag:
Gick över till Maitham på frukost.. haha..
sen spelade vi tennis..
sen gym
sen käka vi hemma hos mig.. :p
sen fick jag massage en timme. sen gick han hem.. :)

nu mot jobbet..
gym sen? packar väskan å tar med den iaf!

tack för kommentarerna mina änglar! <3
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0