day of the poledance!

var sjukt nervös hela dagen..
inte alls sugen på å jobba mina 5 timmar..
maja å soffan kom å hälsa på.. :)
min mamma å pappa kom å hälsa på.. min pappa köpte 2 par skor..
vi har nu 50% på rean så det var mycket folk.. kommer väl bli mycket idag också! :P

skynda mig hem..
bytte om..
drog iväg..
hittade lokalen, men blev osäker på om det var där..
frida ringde å bekräfta..
medans jag prata med henne kom en tjej..
frågde henne om hon också skulle köra..
det skulle hon.. sen när vi stod där kom läraren.. så då var det lugnt.. !!

första instruktören säger
- vilka fina shorts du har! ;D

då blev jag lite lugn..
snacka rätt mycket med den där bruden.. :p
hade ju rätt besvärligt med kläderna.. men jag smälte in bra..

vi drog igång med stretching och lite styrka.. för å värma upp..
sen började trixen.. fanns 6 stoplar.. så man fick vara 2-3 i gruppen..
men jag tog instruktörens.. men då fick mn göra rätt mycket.. om man var ensam kring en.. å det var sjukt jobbigt..! vi lärde oss 3 grejer..
sen helt plötsligt på slutet skulle vi väv in det i en dans.. :p
men det gick bra! ;D haha.. det var inte så svårt.. (iaf det andra)

men SHIT vilken styrka man lär ha för å sving i stången å samtidigt se graciös å sexig ut.. haha..
min axel är lite fucked up idag..
mitt knä också..

*
tog en promis med Maitham efter för å lugna nerverna.. haha.. :p
var väl hemma vid 23..

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: George

You are so beautiful...

2012-01-17 @ 22:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0