yes!


fick inte till nå bra bilder..
den här var väl den bästa.. haha.. kasst!
men jag blev störd.. :p

nöjd tjej..

dagens träning:
axlar.. väldigt lätt!
men nödvändigt så jag inte drar upp skadan igen!
ligger lite på gränsen alltså!
kanske fick 5-10 min..
sen körde jag 60 min kondition!
det var 32min cykel. .sen tog det tvärstopp! haha.. å då är det lika bra att byta så man inte tappar farten!
gick på bandet 28min.. sprang lite mindre än hälften..
mest i motluft faktiskt.. haha.. ;)

ja, emma, du får äta popcorn själv!
å bjuda mig på te bara.. ;)


aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: emma

ALDRIG! Jag ska tvinga i dig, för jag är tjockare än dig så jag kan lätt sätta mig på dig, lillskit och trycka i dig pop corn! <3 Puss och kram

2010-04-09 @ 10:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0