jaha?


jag känner mig grå just nu..
inte så färgstark som jag kan vara!
det är tråkigt som fan!

i wanna shine!

i wanna be happy outside too..
right now i dont have power to show it!
i dont have power to shine!
and smile with all my heart.. share my joy!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
jag bara babblar..
men ibland är det skönt att skriva av sig! skriva vad som helst..
kanske bara took också.. mesta dels.. ;)

smile! :D

jag vet faktiskt varken ut eller in just nu..
hit eller dit.. fram och tillbaka? vad ska man ta? vad ska man tacka nej till?
ska man bli en yesman all the way? eller bara säga nej?
kan jag lita på mig själv? kan jag lita på andra?
vad vill han egentligen? ska jag strunta i den?
ska åka på kryssning! alldeles gratis?
toookigt alltså!
radera en annan? hur blir det mä träningen? ska jag kunna träna när jag kommer tillbaka? babbelmaja!
men det är ju din blogg så du får skriva precis vad du vill! vem bryr sig egentligen?
lätta ditt hjärta! jag vet att du är lite förvirrad nu!
det är många som bryr sig om dig! <3 tack alla ni som gör mig glad jämt! vad skulle jag göra utan er?
bring me up when im feeling down!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0