idag å igår...


hahaha.. :)

igår:
jag å Maitham skulle köra slut på våra benmuskler!
tjohejsan! körde igång mä 2 övningar.. men fan, jag kände att det inte skulle gå!
så jag gick å körde kondition istället!
orkade inte mä båda igår alltså!
helt död!!!
15min cross, 15 min flow, 15 min cross å avsluta mä 15min cykel..

16000 steg

************''
sen kika vi på hockeyn..

************'
idag är ÄTARDAG/VILODAG!
skulle egentligen vänta mä å äta tills lördag.. men jag kände att det var dags redan nu.. :p
nästa ätardag kanske blir sista april?
ja, vem vet? :p

(old picture!)

öhh.. så ingen morgonpromis idag.. eller jo, till hemköp å fixa lite grejer.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0