yeah!!

[c=#FF0000][b][i][u][s]the world is yours[/s][/u][/i][/b][/c] säger:

vile bara säga att jag börjat träna

snart en månad sen

har gått ner 8 kg

Linda *31kg* - VIKTREKORD! så glad att jag kan gråta! säger:

 men guuud vad roligt

[c=#FF0000][b][i][u][s]the world is yours[/s][/u][/i][/b][/c] säger:
fast dragit ner på maten

Linda *31kg* - VIKTREKORD! så glad att jag kan gråta! säger:

 grattis..

är det roligt?

[c=#FF0000][b][i][u][s]the world is yours[/s][/u][/i][/b][/c] säger:sallad ingen kväll mat

och sånt

tack tack

du vet

fan du har inspirerat mig

Linda *31kg* - VIKTREKORD! så glad att jag kan gråta! säger:

 vad glad jag blir.. :D

***************''


sånt här vill jag läsa oftare.. ;)
jag inspirerar folk!!! härligt! :D


aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0