underbar dag!

har haft en underbar dag idag..
den började mä en morgonpromenad! hade mössa på, å det behövdes.. :p kallt nu förtiden!

sen åkte jag in till Gävle..
UNGDOMSMOTTAGNINGEN!
ville helst inte berätta det för nån.. haha.. men några har fått veta..
ville ju inte ha klamydia eller nåt igen!
jag fick till och med hoppa upp i gynstolen! MANLIG DOKTOR!

men det var lite obalans i fittan! Inge farligt!
fick antiobiotika som jag ska äta i 7dagar..

va så jävla rädd att det var nån sjukdom igen!
men NEJ, jag är frisk!!! :D
fick mens senare idag också så jag är inte gravid!!
Allt är fit for fight bara jag käkar pillrerna.. :D

**********
ja, sen fikade jag mä Daniel.. min gammla klasskompis.. fy fan vad roligt vi hade!
tack daniel.. :D

sen tränade jag rygg+biceps.. å 10min cykel å 8 min rodd (2 fisketävlingar på roddmaskninen)
härligt!

sen gick jag köpte grillad kyckling, champinjoner, sparris å lök! det blev min middag idag! :D yammie!
räcker till imorgon mä..

gick hem till jenny å hände lite.. :)
sen gick jag på yoga!!!!!!!
fan vad stel jag va! var länge sen jag va på yoga nu.. men ack så sköööönt!! tiden gick så fort! :D

nu kikar jag, jenny å lååången på efterlyst.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0