tjock!

jag tänker ju mycket på min vikt nu.. eller ja figuren å så där..
försöker förstå hur mycket jag har förändrats.. det är faktiskt jävligt svårt..

jag har inget begrepp om hur tjock jag har vart å inte heller hur jag ser ut jämfört mä andra nu..

på festen igår va det kanske 7st som vägde över 100kg..
jag va beredd på att jag skulle va en av de större som vanligt!
men det var jag verkligen inte!
det är så att jag tycker synd om dem som inte lyckats ta sig ur det här..
för man mår dåligt.. inte jämt men nästan..
kan inte ha vilka kläder som helst.. såg det på festen igår..
men jag ska inte säga så mycket.. kan inte ha vissa kläder än.. jeansen till exempel sitter ju som skit!

som folk på festen igår (nämner inga namn!)
sa nedlåtande saker till dem..
å inne i mitt huvud så vet jag hur det känns när folk säger sånt..
man blir ledsen.. kanske inte försöker visa det.. men it hurts..

så jag tyckte synd om dem.. :(

men jag vet att det kan va tvärtom också.. jag kan va lite nedlåtande mot ina för att hon inte äter.. (förlåt söt) <3
så jag antar att det är lika svårt åt andra hållet.. men det tänker man oftast inte på!

ja, har jag fått skriva av mig nu då? :p
åter till filmkvällen mä ina å jonas!
Johan falk 1 är avklarad, nu snart blir det 2.. :D

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: ina

älskar dig ändå hjärtat och jag är väldans stolt över dig <3

2009-09-27 @ 00:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0