till min syster <3

det var jobbigt att se dig ledsen igår..
jag visste inte hur jag skulle få dig att må bra igen..
det är svårt att veta vad man ska säga.. :(

du är den jag älskar mest av allt! jag gör allt för dig..
jag är så glad att jag har dig.. vi har så roligt ihop..
det är roligt att vi har så bra kontakt som vi har.. :)

jag hoppas verkligen det löser sig mä skolan så du blir så glad som du brukar vara..


ja, allt jag kan säga är att jag älskar dig som fan! <3
Finns ingen bättre än du!
Du är så stark.. du vågar vara dig själv! det är bra! :D
Tappa inte gnistan bara för att det är jobbigt just nu..
Motgångar gör dig starkare! (som min mamma sa igår)



massa kärlek till dig <3 /syrran ;) *thihi*

Kommentarer
Postat av: jenny

<3

2009-09-14 @ 20:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0