favvos

jag är faktiskt lite ledsen just nu..
jag sörjer 2 st människor som har betytt rätt jävla mycket i mitt liv..
som jag haft hur mycket njutning med som helst!

(den här bilden får mig att tänka på dig!)
dääännnyyyy: vi har snackat mä varann så jävla länge.. när jag kanske va 13-14.. du är väl 2 år äldre än mig tror jag.. jag tycker om dig.. du gillar träning precis som mig..
jag har fantiserat så sjukt mycket om dig i mina dagar.. vi har aldrig setts.. vilket jag tycker är jävligt synd..
jag vet att du inte läser min blogg så jag behöver inte bry mig om vad jag säger..
när jag va tillsammans mä micke så hade vi ju en paus.. du hade ju också en brud ett tag..
nu jobbar du i norge..
fan alltså.. du gjorde mig rätt jävla besviken..
jag ska sluta bry mig.. har alltid vart jag som skriver först..
ýou are just not that in to me.. :(
länge sen vi hade roligt nu..
jaja.. jag har ju gett upp!


Thunder: jag har snackat mä dig hur jävla länge som helst också.. bor i sthlm.. sån jävla härlig röst..
vi har haft så sjukt roligt i telefon.. hade haft det perfekta förhållandet om det hade vart live å inte i telefon..
men du har alltid också vägrat träffa mig! jag fattar inte varför...
du vart så sur när jag blev tillsammans mä micke..
men sen när jag blev singel började vi snacka igen..
men nu har du skaffat brud.. säger att du saknar mig.. yeah right!
jaja.. tack för den tiden som va!


nu har jag typ ingen att snacka mä på kvällarna..
ingen som bryr sig om mig..
ingen som vill leka mä mig när jag behöver det.. stort tomrum.. :(
så jag får alltid leka själv..
för ingen av kandidaterna jag har nu bryr sig särskilt mycket om annat än sex.. å då blir det ju inte lika roligt.. :/
ingen känsla i det hela..
jaja.. nu blev jag deppig också!
aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0