mhm..

jag är så vilsen så vilsen..

just nu är jag sjuuuuukt rastlös..
vad fan ska jag göra?
jag kan inte fly?

jag blir knäpp!!!

VAD SKA JAG GÖÖÖÖÖRA????

paniken är nära?
nej, jag är för lat för det.. men det kryper i mig..
jag vill veta åt vilket håll jag ska gå..

jag kan inte bara gå omkring..
vart är det där jävla ljuset som vissa har sett?

å det värsta är att jag hellre fokuserar på min träning än karriären..
känns som jag skiter i den.. å den är väl egentligen viktigast?

jag är lycklig när jag tränar..

fan, fan fan fan fan motherfucking shit shit shit shit...

jag vill ju göra nånting..

Linda, är du rädd för att du inte klarar det du vill?
är det så?
vad är jag rädd för?
jo, det vet jag.. att sätta mål, för du är rädd att du inte klarar av dem!

jag vet att du är antingen eller.. men kan du inte ta det försiktigt nån jävla gång då?
take it slow!
det är visst hur svårt som helst för dig!
jag ska inte säga att jag blir trött på dig, men lite trött är jag..

kan du inte fokusera?
kom på nån bra idé..
men det är väl under press man aldrig kommer på dem!

vad blir ditt första move?
ut på stan?
gå ut i solen Linda, ta den tredje för dagen..
du får ju ändå inte gå till gymet..

är det därför du är så rastlös?
ja, förmodligen!
du får inte ut din energi.. din rastlöshet.. å vet inte vad du ska lägga den på istället..

kanske hitta ett jobb?
jag vet att det inte finns något.. jävla skit!
mm.. bra att du skrev av dig lite då!
jaja..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0