in my dreams!

åååhhh gosse!!!
sjuuuuukt jävla härlig fantasi rullar i mitt huvud nu..
den där superhunken va på gymmet samtidigt som mig..
jag funderar  starkt på å säga åt han att jag tycker han är grymt fin..
han blir säkert glad å jag förlorar inget på det..

ORD ÄR GRATIS!
blir inte ledsen om ni ger mig några också.. (eller iofs, det beror väl på vad ni kokar ihop för ord!)

ni kan ju tro att jag fantisera om superhunken när jag kom nyss.. ;)

Fantisera mera - få ett bättre sexliv!


jonas: då såg inte du mig när jag va som tjockast.. ;)
har blivit stor skillnad å jag är inte klar än.. men allt är ju relativt!
å antagligen är du en sån som mår bättre av att trycka ner andra människor!
good for you, hoppas du mår bra nu.. ;) jag bjuder på den!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej sweety :)

Ja du lyssna inte på den där jonas, han har säkert bara dåligt självförtroende själv.

Du är och har alltid varit vacker och en väldigt go och mysig tjej.

Kram Micke

2009-09-26 @ 16:46:00
Postat av: Anonym

Hej sweety :)

Ja du lyssna inte på den där jonas, han har säkert bara dåligt självförtroende själv.

Du är och har alltid varit vacker och en väldigt go och mysig tjej.

Kram Micke

2009-09-26 @ 16:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0